John W. Gibbonst nevezte ki ideiglenes vezérigazgatóvá A Liberated Syndication Inc. (Libsyn), a világ egyik legnagyobb podcastplatform vállalata. Gibbons, aki korábban, 2022 januárja óta elnöki és termékigazgatói pozíciót töltött be, most a vállalatot a piaci terjeszkedés és innováció következő szakaszában fogja vezetni – írj a a közlemény. A podcast – és a digitális médiaiparban működő vállalkozások méretnövelésében komoly tapasztalattal rendelkező Gibbons célja, hogy a Libsyn sokszínű podcasterekből és hirdetőkből álló globális közösségét megerősítse.

Gibbons  és a Libsyn

Mivel Gibbons eddig is fontos szerepet játszott a Libsyn termékvíziójának és stratégiájának kialakításában, ezzel a podcast – és a digitális médiaiparban működő vállalkozások méretnövelésében elért sikerek terén már szerzett tapasztalatokat. Hivatali ideje alatt jelentős szerepet játszott a Libsyn hirdetési kvalitásainak bővítésében, a szolgáltatáscsomag modelljének fejlesztésében és a nemzetközi jelenlét kiterjesztésében.

Gibbons megtiszteltetésként értékelte, hogy átveheti az ideiglenes vezérigazgatói szerepet, és hangsúlyozta, hogy a vállalat küldetése továbbra is, hogy világszerte lehetővé tegye a podcasterek és a hirdetők számára a podcast területére történő egyszerű belépést. Dicsérte a Libsyn összetartó vezetői csoportját és hozzáértő csapatát, akik a platform víziójának hajtóerejei, kiemelve termékeik és üzleti egységeik sikerét. Gibbons a vállalat eredményei mellett hangsúlyozta, hogy továbbra is a működési kiválóságra összpontosítanak.

A Tirpak szerepe és az átmenet

Bradley Tirpak, aki 2021 novembere óta volt a Libsyn vezérigazgatója, továbbra is tanácsadóként járul hozzá a vállalat munkájához. Tirpak hivatali ideje alatt kulcsszerepet játszott a Libsyn jelenlegi hirdetési stratégiájának kidolgozásában, a csapat összeállításában és a platform innovatív tartalomkészítési képességeinek fejlesztésében.

A Libsyn elkötelezettsége a növekedés mellett

A Libsyn kivételes és egyszerűsített podcastmegoldásokat kínál a podcastereknek, miközben erősíti globális jelenlétét. A vállalat stratégiai felvásárlásokat hajtott végre, hogy megerősítse piacvezető hirdetési képességeit, mint például az AdvertiseCast, a PODGO és a PAR megszerzése. Ezek a felvásárlások lehetővé tették a Libsyn számára, hogy az AdvertiseCast piactéren keresztül rendkívül pontosan célzott és mérhető kampányokat kínáljon több mint 3000 műsorban.

A Libsyn emellett olyan felvásárlásokkal bővítette nemzetközi jelenlétét, mint a Julep, Németország vezető podcast hirdetési platformja. Ez a felvásárlás megkönnyítette a Libsyn ausztriai, svájci és spanyolországi terjeszkedését. Emellett a vállalat a Pair, az Auxbus és a Glow.fm felvásárlásával bővítette tartalomkészítési és szolgáltatási kínálatát.

A Liberated Syndication Inc.

A 2004-ben alapított Liberated Syndication Inc. (Libsyn) az egyik vezető all-in-one podcasting platform az alkotók és a hirdetők számára. A platform átfogó megoldásokat kínál az audiotartalmak hosztolására, terjesztésére, monetizálására, erősítésére és mérésére. A Libsyn 2022-ben több mint 75 000 műsort hostolt és több mint 8 milliárd letöltést biztosított a hallgatóknak világszerte.

A Libsyn AdvertiseCast piactere a podcasthirdetők számára iparágvezető, teljes körű szolgáltatási képességekkel rendelkező hirdetésvásárlási és -kezelési platformot kínál. A vállalat működteti továbbá a Glow-t, egy podcasttagsági platformot, valamint a Pair Networks-t, egy webes tárhelyplatformot is.