A Veritonic, az iparág egyik vezető audioanalitikai és kutatási platformja úttörő fejlesztést vezetett be az úgynevezett audio attribúciós megoldások terén. Ez az új fejlesztés lehetővé teszi az ügynökségek és márkák számára, hogy pontosan mérjék a YouTube-ról, valamint a podcast és streaming audiocsatornákról származó forgalom hatását. Ezzel a bővítéssel a Veritonic meg kívánja szilárdítani pozícióját, mint az egyik legátfogóbb audioanalitikai platform, amely segít mérni a marketingkampányok hatékonyságát a különböző digitális audioplatformokon.
Scott Simonelli, a Veritonic vezérigazgatója és alapítója szerint a YouTube-on lévő podcasthallgatók figyelemre méltó számban, 78 százalékban aktívan használják annak ingyenes változatát podcastok fogyasztására. Ez a statisztika kiemeli a YouTube jelentőségét, mint a podcasttartalmak fontos terjesztési csatornáját. A Veritonic felismerte annak fontosságát, hogy minden podcastcsatornán kiterjedt és összehangolt adatokat kell szolgáltatnia, hogy a márkák megfelelő információkkal, optimalizált döntéseket hozhassanak audiomarketing-stratégiájukkal kapcsolatban. Azzal, hogy a Veritonic átfogó információkat nyújt a márkáknak, célja, hogy maximalizálja az audiokampányok hatását a folyamatosan változó digitális környezetben.
A vállalat szerint Veritonic Audio Attribution megoldása túlmutat a felszínes mérőszámokon, és a marketing tölcsér minden szakaszában használható betekintést biztosít a felhasználóknak. Ez a megoldás a márkaépítéstől egészen a konverziókig és tranzakciókig átfogó képet nyújt az audió hirdetések hatékonyságáról. A platform intuitív és interaktív vezérlője lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy azonosítsák azokat az audiopublikációkat és konkrét hirdetés típusokat, amelyek a legnagyobb hatást érik el. Ezekkel a felbecsülhetetlen értékű adatokkal felvértezve a márkák stratégiailag optimalizálhatják hirdetési teljesítményüket, biztosítva, hogy minden marketingköltés jó helyre megy, és kihasználhatják az audiokampányaikban rejlő teljes potenciált.
A Veritonicról
A Veritonic átfogó audiokutatási és analitikai platformja a világhírű márkákat, ügynökségeket, kiadókat és platformokat szolgál ki. Lehetővé teszi számukra, hogy átfogó kutatást végezzenek, teszteljék audioeszközeiket, és mérjék a hangkampányok megtérülését (ROI) mind a megjelenés előtt, mind utána. Az információk megszerzésével az ügyfelek követhetik audioplatformokon futó kampányaikat, optimalizálhatják stratégiáikat annak érdekében, hogy csökkenthessék a költési kockázatokat, és növelhessék hozamukat.