A PRX, díjnyertes médiaszervezet és a Sonic Union, vezető audiogyártó vállalat stratégiai partnerségben egyesítette erőit, hogy podcastalkotási és -gyártási szolgáltatásokat kínáljon olyan márkáknak, amelyek eredeti-koncepciós podcastokat szeretnének készíteni. A PRX Productions és a Sonic Union együttműködése a kiváló minőségű hangfelvételek előállítása és a történetmesélés terén szerzett szakértelmüket fogja felhasználni a podcast-tartalmak iránti növekvő kereslet kielégítésére – szól a két cég közös közleménye.

A Sonic Union széles körben elismert országos kreatív szolgáltató és audioprodukciós ház, amely számos ügyféllel dolgozik együtt, köztük reklámügynökségekkel, Fortune 500 vállalatokkal, múzeumokkal és szórakoztatóipari egységekkel. A PRX Productions ezzel szemben komoly tapasztalatokkal rendelkezik eredeti podcastok készítésében, neves fogyasztói márkákkal, misszióra összpontosító szervezetekkel és kreatív magánszemélyekkel együttműködve. Néhány figyelemre méltó munkájuk közé tartozik a Ben & Jerry’s, a Patagonia, a Simon & Schuster, a Women’s Suffrage Centennial Commission és az America Abroad Media műsorok. A PRX és a Sonic Union korábban együtt dolgozott olyan sikeres podcastokon, mint az Expedia „Out Travel the System” és a „We Got You” című elismert tini tanácsadó podcast.

A podcast-fejlesztésben szerzett szakértelmük mellett a PRX működteti a Dovetailt, egy jól működő podcast terjesztési platformot, amelyet a legnagyobb producerek és elismert történetmesélők ismertek el. A Dovetail átfogó megoldást kínál a terjesztéshez, az adatelemzéshez és a monetizációhoz, így előnyös komponens azon márkák számára, amelyek a podcast terjesztésüket a stratégiai meglátásokkal kívánják összehangolni.

A podcast, mint a közönség bevonásának hatékony médiuma felemelkedését a közelmúltban készült tanulmányok is alátámasztják. A podcastok egyre nagyobb teret hódítanak, különösen a fiatalabb demográfiai csoportok körében: a 18 és 34 év közötti korosztályból közel ugyanannyian hallgatják, mint a rádiót és a televíziót. Ráadásul a közönség hajlamosabb megfontolni a költését azoknál a márkáknál, amelyekről a podcastokon keresztül hallanak, mint más médiaformákban. Ez kedvező pillanatot jelent a PRX Productions és a Sonic Union számára, hogy egyesítsék szakértelmüket, sikerüket és a minőség iránti elkötelezettségüket, miközben bővítik képességeiket, hogy megbízható audio partnerként szolgáljanak a márkák, szervezetek, marketingesek és reklámügynökségek számára – hansúlyozza a közlemény.

Jason Saldanha, a PRX üzletfejlesztési és tartalmi vezetője büszkeségét fejezte ki, hogy a PRX a világ egyik vezető podcast-forgalmazója. Kiemeli a PRX Productions által kiváló partnerekkel együttműködve létrehozott prémium minőségű hanganyagokat és podcastokat. Saldanha úgy véli, hogy a Sonic Unionnal, a szakma mestereiről és az Egyesült Államok nagy reklámügynökségekkel és kreatívokkal való kiterjedt kapcsolatairól ismert csapattal való partnerség olyan erőteljes szinergiát fog eredményezni, amely kivételes lehetőségeket és szolgáltatásokat nyújt az ügyfeleknek.